O-M-G !

Ojojoj! Sicken dålig uppdatering det har varit! Sry för't..




HAHA! Vilka snyggingar, huh ?



I Fredags så drog jag hem till Anne efter skolan och vi hade om något en riktigt sjuk stund tillsammans! (bilderna..) Vi skrattade tills tårarna bara ramlade ner för kinderna! ♥ Och runt åtta så tog vi bussen in till LO och var där ett tag. Fick en liten pratstund med Simen där, det var verkligen sjukt längesen vi pratade om något och liksom inte "Men hej Julia din get" "Simen, du ÄR en get!" i korridoren i skolan. Haha! Men det var ju lite trevligt att få snacka med honom!:)

Igår så drog jag iväg till mormor runt elva och jobbade häcken av mig;) Tihi, nej. Men jobbade där och när jag var klar där runt fem åkte jag hem och duschade, lyssnade på musik, drog till Konsum och köpte massa godis och sen sov jag. Haha! Trött b-rud !


P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0