anne ! :D <3

Skolan igår, va väl ganska okej faktiskt. Försökte få tag på nån som ville hänga me anne och mejj på stan och vara våran livvakt ! ;o xd Det va ju så att vi trodde att vi skulle dö ;) Men vi överlevde..
Iaf, drog ju som sagt till stan och vi fick inte me nån snygg, stor, stark, biffig - men inte tjockt biffig kille.. ;/ Vi drog och käkade på jalla och maten smakade konstigt :S
Sen gick vi typ runt och kollade lite och va seriöst misstänksamma mot allt och alla.. ! ;o
Sen typ stod vi och skrek på natalia och hennes kompisar (?) inne på Vero Moda SKABB!
Men jaa, typ drog och käka glass på BK, och jag va helt sjuk (?) Eller sjuk var väl bara förnamnet på vad jag va där inne, kunde verkligen inte prata x'p

Jag: Hej! En glassing med topp..
Expediten: Glass med topping menar du väl?
Jag: Aa, mmh..
Expediten: Aa, då  blir dt 12 kronor.
Jag: Aa precis! :D
Anne och expediten: ööh ?!

Haha, men har man nåt fel på skallen så har man och då får man leva med dt.. !! Haha, nej, men jag börjar faktiskt undra.. Kanske jag borde gå och röntga min hjärna ! Och se om dt faktiskt är nåt fel.. x'pp HAHA !! :D

Vi typ tog bussen hem till Anne och typ fixade oss lite snabbt innan vi blev skjutsade till LO och ungdomsmötet :) Riktigt kul efteråt - lekparken ;) haha ! Vilken humor ? x)

Typ sen hem till Anne igen och käka och sen satte vi oss, riktigt trötta, och kollade på film :) 50 first date's .. Och som ni nog förstår att om vi va riktigt trötta när vi började kolla på filmen så va vi jätte jätte trötta när filmen va slut.. Så vi la oss faktiskt med en gång, och iaf jag somnade nästan så fort jag la huvudet på kudden :p

Sen typ vaknade vi av att mamma ringde halv elva ?! Och bah; Julia, när kommer du hem ? ;o
Men pappa fick komma och hämta mig, och så skulle jag till mormor o morfar och kratta Haha, men jag får pengar för't så det är dt värt :D

På den här bildden kan jag faktiskt förstå att folk blandar ihop moi o
älsklingen, men inte annars.. x'pp <3 Btw så älskade jag den klackade
skon ;) <3


Ciao ! ;* <3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Du borde verkligen köpa skon :D <3

2010-04-18 @ 17:00:14
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: e

varför godkände du inte min kommentar?

fegis :)

2010-04-23 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0