Det här händer bara inte ..!

Det händer inte ! Det bara är så.. Det här händer inte ..!

Imorse vaknade jag och va skitglad, skitglad över att få komma tillbaka till skolan ?! ;o Liksom, Julia Bergquist börja gilla skolan. hmm, skulle inte tro dt ;)

Men dt glada jag hade imorse sitter kvar fortfarande, har varit sådär öerdrivet glad, till och med så glad att jag orkade med fysiken !! ;o Haha, :D

Och kristendomslektioner är roliga, x) Om man inte blir utpekad vill säga. Eller så kändes det iaf, jag och annee sitter i mitten i klassrummet och så säger våran lärare nåt i stil med; ''... och hur utmanade kläder man har ,, Och så kändes det precis som om han kollade på oss, X) Haha, och den här gången va dt inte bara jag som tyckte det utan även Anne, x'p Och sen sa han nåt annat också som det kändes som om han kollade på oss. Haha.

Men nej, nu måste jag sätta mig och plugga och sen kommer nog mormor & morfar hit, pappa fyller 38 !! :D Så grattis till den gamla gubben, haha. :D



Ciao! ;* <3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

seriöst , dt inte bara KÄNDES , utan dt var så ;ooo<3

2010-04-12 @ 18:30:53
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0