Jag är riktigt, riktigt rädd..

..eftersom att jah inte fick dra till anne och slagga hos henne så ligger jah nu ensam i min säng och bara tänker..
Kommer väl antagligen inte sova så himla bra inatt för allt som hänt, som jah inte orkar ta upp på bloggen just nu :) Men jag kan säga att allting är helt upp&ner vänt nu.. :/
Men jaa, jag hatar verkligen att ligga ensam på kvällen, intresseklubben kan ju anteckna x'p, så eftersom att jag inte har anne bredvid mej, så söker jag frivilliga ;) <3

Men älsklingen anne ringde för en liten stund sen och vi satt o snackade om allting, så himla skönt.. (: <3 Imorrn blir dt skola och sen stan me bruden,<3

'..för det är alla käslor som lever upp på nätterna som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna, den du brydde dej om som spela din vän, som sedan huggit dej i ryggen, vi vet hur dt känns..'

Kände bara att jag behöve skriva lite.. så aa ;p <3
Ciao !  ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0