Lillasyster <3'

Tjena Tjena Bloggen ! ;') <3

Varit me lillasyster sophie hela da'n, skulle väl egentligen dragit med 'hemlig person' på fest i bålsta ? Om jag hade pallat, men dt blev inget ;/ Förresten, vart f*n ligger bålsta ?! x))

Jalla fall, sophie ringde mig vid tio imorse och dt blev väl mest såhär (kopierat från sophie's  blogg)

Sophie : Godmorgon!
Julia: heejj ...
Sophie : när kommer du? :D
Julia : eeh vah?
Sophie : HAHA, du skulle hiitt ju?
Julia :  aah visst, juste..
Sophie : när kmr du? :D
Julia : gå hem ifrån tolv, vi möts, Puss Hej älskar dig.
Sophie :  Pusshejj? :o<3

Haha, så bäst man äe på att inte vilja snacka i tele , x) <3

Men jalla fall, kom till henne tillslut och typ vi gjorde lunch - köttbullar & potatismos :D <3

Och Sophie gillar att kasta potatismos, har massa i håret (?!) Och hon spottas också !! Så mitt hår är fullt av Sophie's saliv och potatismos !! ;o Så himla äckligt ! , men jag älskar dejj ändå, hjärtat ! <3

Typ när vi stod och laga mat och diskade (duktiga flikkor vi äe :D ) så började vi snacka om ´va vi skulle käka för mat (snabbmat, sallader, hemlagat) när vi flyttar ihop, och va vi skulle ha för säng och hur vi skulle dela upp hyran när hon flyttar in, vi kom fram till en sjukt bra grejj, jag flyttar när jag är 18, och tar studenten, sen flyttar hon in hos mej när hon går 2:an och alltså äe 17, och då delar vi helt enkelt på hyran ;p , hha, smart va ?! x)) <3 Haha, intresseklubben kan ju anteckna , ;) <3

Gick hem vid fem, hha, orkade nt va kvar hos henne mer, (fast jah sa att jah hde ont i huvudet x'p ) - hon spottade på mejj typ 24/7 (?) hha, då kom dt ut på bloggen också, sry gumms , <3 men sån äe min lilla fiie , ;) <3

Bilder skulle kommit upp, men pallar verkligen inte just nu ;p <3

Ciao ! :* <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0