Michis <3 Jossan <3 Fiie <3 Jullis

Schha Schha Bitches* hha, x)<3

I måndags drog jah ju till sophie (?), och vi hde skitkul, som vanligt ;p, typ vi dansade och dunkade musik och bara flummade loss, x) Sen senare på kvällen så satt vi me hennes storebror och kollade på avatar, grymt mysigt ;) Ganska bra film, lite overklig, men annars riktigt mysig :')
Sen satt vi mest och snackade och tillslut somnade jag. Har faktiskt inte vart så trött på väldigt, väldigt länge ;)
På morgonen så vaknade jag av att sophie skulle upp på toa elr nåt (?) när hon kom tillbaka så började hon snacka me mig och jag fattade inte att jag kunde vara så trött, eftersom att jag sovit ganska länge, trodde typ att klockan va nio elr nåt sånt,

Jag: Hur mke äe klockan sophie?
Sophie: Haha, fem över sex :D'

Haha, skkit va sur jag blev, vilken normal unge går upp klockan sex när dt äe lov ?! Haha, men vi somnade om, och sen vaknade vi vid klockan åtta och då gick vi upp och började raka benen, och strosade (NYTT ORD! jag har aldrig använt 'strosade' förut :D) runt i morgonrockar ett tag, och tio över tio gick bussenn från Almunge. Vi drog in till stan me Michis och Jossan och hade verkligen skit mysigt ;) Gick förbi Solplaneten och rum nr. 4 på solplaneten in my heart !! <3 Skit mysigt place ! Och dt va ganska billigt också, bra ställe för en fattiglapp som jag ;) Jaa, jossan och sophie skulle klippa sig så dt blev att kolla på när dom gjorde dt, och dt blev skit snyggt ! :D Sen typ satt vi och käka donken lunch vid fyrisån, elr what a f*ck den nu heter , x) Riktigt lyckad och mysig dag med älsklingarna ! :D <3

Dagen / Kvällen / Natten hos Sophie























Stan ;) <3









Ciao ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

åk till stan med mig & talia idag :D <3

2010-04-07 @ 16:20:49
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0