Minnen me underbaraste , <3

Hemma från skolan idag, igen, och bla bla bla bla.. ;')

Har suttit och kollat på en massa gammla bilder från annes gammla bloggar, och hittade massa bilder från sommaren -09 Det va seriöst anne's och julia's sommar ;p <3 Sen hittade jag även en videoblogg som vi gjorde då också, ;) <3
Slänger även in bilderna som togs igår ;) <33


anne och jag i mitten av 7an :)


Jag, Judith Karlsson, Anne och 'okänd människa' på lägret -09

Det här va seröst höjdpunkten på hela lägret, mina och anne's små
pratstunder på studsmattorna på kvällarna.. Love It ! <33

Anne's och min arm(ar) ;) En kväll som jah ALDRIG kmr glömma , <3

Anne och jag, Natten hos maria hidefjäll, <3

Lollo, Anne och moi, inne på gina tricot (tror jag) Sommaren -09 :)

Bilderna Från Igår :)) <3


Haha, moi påväg tillbaka till skolan från donken' med hamburgare och
coca cola i högsta hugg ;)) <3

anne' o moi <3

Bara så att ni får se mitt rätta jag ;) Jaa, jag ligger på golvet i skolan
och sminkar mej ? ;o Men benet upp i luften äe en oseriös grejj x'p <3

juliabbergquist älskar sin angelicahammarströmwåhlin (aa'<3

Och det viktigaste av allt höll jag på att glömma ;) Men här kmr dt, anne's och julia's videoblogg från sommaren -09 x))))))<3



Ciao ! :* <33

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

åååååååååh minnen ! så himla fina , <3 precis innan allt blev så himla seriöst ;ooo kulan var bäst , sommaren med dig äe nåt jag aldrig kommer glömma ! <333

2010-04-14 @ 18:21:24
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Anne / A.C (:

sv: höhö x)) shiet vad vi har förändrats asså ;oo <3

2010-04-14 @ 20:36:43
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0