Va me Sophie idag ((: <3

Hej söta Bloggläsare :)

Drog in till LO imorse och va på barnmötet haha, xd

Typ sen drog jah och mötte upp sophie vid typ halv tre ?
Vi drog hem till mig och kollade ********** (hemlis ! ´;) )
E
fter nån timme så blev sophie fikasugen och ville gå ut på picknik :)  Så vi gick till köket och letade reda på glass och chokladpudding och så gick vi ut och letade reda på en mysig sten att sitta på :) Ytterst mysigt  flummigt :)

En tävling som Sophie och Jag kom på där på stenen kommer snart också, däremot blir dt inget pris, haha, bäst vi är x) Ni får helt enkelt bara en länkning ;)

Där på stenen kom vi även på att alla bilder som vi tog  skulle hamna på bloggen, en ävldigt dålig ideé om jag får bestämma, eftersom att jag inte kan vara seriös på en ända bild ;) Men dt handlar ju om att bjuda på sig själv, right ?




Ciao ! ;* <3


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Chokladpudding är inte gott :o bara ibland :p <3

2010-04-25 @ 18:58:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0