Va?! Var det sant ?! :O


Igår så var alla LO's 8or på Uppsala Stadsteater och kollade på Den Blomstertid Nu Kommer..
Jag fattade verkligen inte varför så gott som alla tyckte att teatern var så hemsk och sorglig.. Liksom visst killen, som va huvudpersonen slog faktiskt ihjäl sin tjej's kompis för att bevisa att han verkligen älskade sin flickvän MEN liksom det var en teater !
Men igår kväll så kollade jag på Emelie's bdb, då jag läste att teaterpjäsen var sann ! ;o Det var en teater om  Therese Johansson Rojo . Det var då jag fattade att den var sorlig.. :( <3 Usch, så hemsk asså ..



Idag, skola som vanligt, ovanligt seg dag och jag har egentligen inte tid att sitta här eftersom att jag just för tillfället bara har gjort två av fem (elr sex) läxor, så ..

Kyss' ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0