Änglabarn ((:

Imorgon vid 16.30-tiden ska jag och Anne byta av Maria & Rickard H. som ska ut på bio och ha en mysig kväll! Medans jag o Anne ska sitta barnvakt åt deras små änglabarn, (a)
Blir nog jättemysigt att vara barnvakt åt Amanda & Adam (; Två söta barn, två barnvakter som (när dom är ensammna) är precis som barnen själva - 5 år!
Haha, nej men det kommer nog gå bra.. det finns ju grannar om lägenheten av någon oförklarlig anledning skulle brinna upp eller rentutav sprängas i luften.. ;)

Nej men guh, nu låter det som om jag o Anne verkligen är helt oansvarsfulla o allt sånt shit.., Men riktigt så är det inte.. Faktist! ;P




Jaa, vad tror ni? Tror ni att jag o Anne kommer klara av att ta hand om två barn en hel kväll? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0