Äntligen Fredag! :D

Åh! Efterlängtade fredagen är ÄNTLIGEN här! :D

Jag är hur trött som helst och har ändå bara gått i skolan två dagar.. Därav bara en dag med riktiga lektioner.. SUCK..! Hur kommer resten av läsåret gå om jag blir såhär trött efter bara två dar? Jaja, får leva på energidrycker och kaffe ett år.. Beroendet kommer komma, vänta bara så ska ni få se ;)

Idag var som sagt första skoldagen med riktigt lektioner. Dagen var riktigt chill :D Först matte och det var typ bara genomgång av vad vi höll på med förra året :P Sen hemkunskap teori vilket jag trodde skulle bli skittråkigt och jobbigt.. Men icke sa nicke :P Det var riktigt roligt faktiskt! Vi fick ju en schysst lärare också så det är ett plus :) Efter hk:n blev det SO också ganska chillégrill, efter det lunch och sen sista lektionen deutch ;P

Ganska skön uppstart på skolan måste jag medge.. ;D
Jag har även kommit på att jag är grymt taggad för det här läsåret och har lovat mig själv att inte alls vara sjuk så mycket som jag varit tidigare år.. Har ju även lovat mig själv att få toppbetyg, hmm.. Får se hur det går.. Men att hoppas är ju alltid en början, right?
Eftersom att jag är så grymt taggad för både skolan (och mina betyg som jag inte har än) så har jag faktiskt suttit tyst under alla lektioner idag..!! JAG ÄR BÄST!

Att jag suttit tyst och lyssnat på läraren har nog aldrig hänt förut.. Så ett stort grattis till mig ;D


Slutade vid halv två så tog bussen ner till stan med anne och sen drog jag vidare till min äckliga lantisbuss ;) Klockan fyra drog man till tandläkaren..
Min tandläkare sa strängt åt mig att inte börja röka? Haha!
Sen skulle jag typ hem men tr'ffade en gammal barndomsv'n som jag inte tr'ffat p' evigheter s' stod och snackade med henne ett tag, roligt roligt! :)




  FEL P' BLOGG.SE G'R INTE LADDA UPP BILDER..! och nu g'r det helt enkelt inte skriva det som kommer efter z i alfabetet ;) Haha,



gammal bild :P

KYSS' ((L))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0