Brunette men väldigt mycket blondin.. ;)

Blev ingen skola för min del idag.. Vaknade och hade världens mensvärk.. -.-' HATE HATE HATE! Så blev hemma.. I vanliga fall hade jag tyckt att det hade varit skönt, men inte nu, inte idag..
Har ju blivit as taggad på att gå i skolan numera. Faktiskt. Nian är helt annorlunda. Faktiskt. Så nu tycker jag om skolan.. Inte alltid men mestadels! ;)
Fast lite skönt var det ju att ligga o sova hela dagen när alla andra satt i skolbänen och pluggade matte och kemi ;) Hehe! :P


Anne ringde nyss och kollade läget och lite sånt :)  Satt och snackade skit och lite sånna nödvändigheter, u know? :P

(Efter det att anne skaffade löshår gjorde hon misstaget att redigera en bild och skriva 'nu är jag lika fake som kissie'  (eller nåt i den stilen) på den.. Sen la hon ut bilden på sin blogg. Och eftersom att jag läser hennes blogg såg jag denna bild och efter det så bara måste jag ju kalla henne för KISSIE.. Det har alltså blivit hennes nya smeknamn ;) )
Men nu dårå så satt vi o snackade och kom in på ämnet kissie..
Jag: Men varför kallar jag dig Kissie för? Hon är ju ful!
Anne: För boobsen och löshåret..
Jag: Juste! Men, nej nu vet jag! Jag ska kalla dig angelchanelle!
Anne: Aa..
Jag: Nej vänta, jag kom på att det är ju du!
Anne: HAHAHAHHA!

Som sagt, brunette men väldigt mycket blondin ;) Ett kindeägg helt enkelt.. Brun på utsidan och vit/blond på insidan ;) Haha, den du Oliver och Anne höhö! x)



KYSS'

Kommentarer
Postat av: Anne (;

HAHAHAHAAH & folk säger jag är knäpp xd <3



btw så tror jag faktiskt att oliver läser din blogg :p <3

2010-08-30 @ 19:47:26
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Anne (;

sv; du kan ju alltid försöka :D <3

2010-08-31 @ 19:42:08
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0