Cooling Bruuudarna hänger i A to the Lmunge ;D

Hejsan Sötnosar ;)

Va ju som sagt AlmungeDagen igår och det va riktigt kul faktiskt..! Även vi i lilla Almunge kan ha kul ;)

Åkte ner med mamma till typ klockan sex och träffade bla. Michis, Emma Cedervall och några till :) Trevligt trevligt! Saknat Michis såhääär sjukt mycket.. Vi har faktiskt inte träffats sen i typ Maj?! :o  Så det var härligt att träffa henne igen :P

Efte ett tag ringde Fanny och jag drog till henne, Layla och Tilda :D Mina CoolingBruudar ;)  Och asså fett kul vi hade! Skrattade nästan oavbrutet hela kvällen :D

Vi funderade även på om vi skulle springa upp på scenen och börja dansa till musiken.. Eller om vi helt enkelt skulle gå upp och ställa oss bakom Tim som rappade och köra våran grymt snygga dans och rappa vi också! Men som tur var gjorde vi inget av detta ;) Hade ju blivit en aning pinsamt? x)

Träffade ju på en ganska så full ****** ********* som var väldigt sugen på måånga kramar..
Full, hemlig person: Nej men titta! Det är ju Julia Bergquist! Jag känner dig!
Jag: Haha! Ja, hej ******!

När han stod och snacka med Layla, Tilda och mig, asså mina ögon tårades för att jag skrattade så mycket! Väldigt vad sjuka saker man säger och göra när man är packad ;)
Sen skulle han gå nånstans och skulle typ ge oss en hejdå kram.. Så när han kramar mig så slickade han mig på halsen? HAHA! Asså jag kunde helt seriöst inte gå efter det för att jag skrattade så mycket..!  Jag typ tog tag i antingen så var det Tildas eller Laylas axel/arm för att jag inte skulle ramla för att jag skrattade så mycket!
Ja hörrni.. Ett gott skratt förlänger livet.. Jag tror att jag, Tilda, Layla och Fanny kommer leva tills vi är typ 200 år! ;)

Lite senare på kvällen kommer en okänd snubbe som såg ut att va typ 17-18 nånting fram till mig och Layla när vi satt på en sten..
Okänd Snubbe: Hej, förlåt.. Men jag är full
Layla börjar skratta och jag säger mellan alla skrattattacker: Jo, ja, jag förstår dina känslor om det..
Okänd snubbe: *kollar konstigt på mig & Layla* Ja, Men ni kanske är lite för unga för mig..!
Layla, Jag, Fanny & Tilda: HAHAHAHAHHAHAHHAHA!


Helt Klart en grym kväll som bara MÅSTE göras om!! :DD


Tilda & Fanny (a)

(Blev bara en bild från kvällen :o)




KYSS'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0