det här behöver bara ANNE läsa egentligen

Anne, när du ser det här är jag förmodligen redan död Kanske inte riktigt, men vem har liksom sagt att man inte ska ha dramatik i bloggen.. Men jag är ju aldrig med om nåt dramatiskt så dt är väl lika bra att hitta på va? xP

Eftersom att jag aldrig har pengar på min mobilnär anne messar så svarar jag här istället, HAHA! X)

'Självklart! :)<3 Torsdag? Kan inte imorrn, Bara träffas o chilla, dt blir najjs dt ;) Höhö,  Puss älskar dig hun' <333333'


När du ser det här Anne.., Ge dig själv väääärstaaaa kramen från mig, för jag saknar dig sjuukt ;) Höhö, (y)



Kyss'

Kommentarer
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

Varför är du död för ? :o ;( <333

Förresten , jag ska ta ett snack med dina föräldrar så att du får mer pengar på din mobil & kan smsa mig :o <333

Men vad bra att du kan , sleepa över också ? (a) dör om jag inte får träffa dig snart !! <333

2010-08-18 @ 18:02:04
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0