dom BÄSTA barnvakterna i världen! :D

Japp, dom bästa barnvakterna är Angelica Hammarström Wåhlin och Julia Bergquist :DD

Igår kom jag och anne skyndade till Liljehallen och mötte upp Maria där (: Hyrde film och filmmys :P Blev Peter Pan  Tillbaka till Ingenstan till barnen och Alice i Underlandet till mig och Anne ;)

Så fort Maria & Rickard gått så sattes Peter Pan på och fram med popcorn, chips o ostbågar!! Men nej! Läsken glömde vi köpa, så medans anne satt med barnen och kollade på film sprang jag ner till Liljehallen och köpte en storv fet flaska Coca Cola :D

Han i kassen bah:
-Ey, tjejen sommarlovet är slut nu va? Då får man ju inte dricka Cola.. Aja Baja, Ey erkänn!
-Va?
Lite senare visade det sig att han bara skämtade men så blåst som jag är så fattade jag inte det ;)
Efter filmen började hela lägenheten att flyga och jag, anne och barnen hoppade runt och flaxade med armarna ;)
Sen blev det ju läggdags också, ja, vad ska man säga.. Det tog lite längre tid än väntat kanske? :P
Efter 2 timmar och en saga (som jag o anne hittade på, faktiskt) om drakar prinsar, prinessor, älvor o skatter o pirater så låg barnen tryggt i Maria o Rickards säng o sov ;) Jag o Anne hade lyckats! ;D

Maria o Rickard kom hem inte så långt efter att Amanda o Adam hade somnat. Och det var då som jag o anne precis började titta på Alice i underlandet. Men efter knappt tre minuter så fick vi två till besökare i soffan - M & R ;)
Alice i underlandet -om jag ska va ärlig så förstår jag inte varför så gott som alla sa att den filmen va så grymt bra? Tyckte själv att den blev ganska seg.. Men HAREN IN MY HEART ((L))

Drog hem med bussen till anne, o båda va ju väldigt sociala med varandra, vi snackade i tele båda två ;) Höhö!
Låg o snackade o tog en massa flumbilder (som nog kommer upp här ) till klockan sex då vi nästan somnade stående ;)

Slänger kanske in lite bilderfrån gårdagen :)
Puss (a)



Adam (:


Busunge Amanda som inte kunde sitta still ;)




Adam som dammsuger upp alla popcorn som hamnat på golvet :P


Anne & Amanda (y)


Kommentarer
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

HAHA ! asså min min :o xd <3

2010-08-21 @ 17:42:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: MiSS FATTY || ANGELCHANELLE

Du har fått en award av mig (:

Kika in på bloggen så får du läsa mer.

2010-08-22 @ 19:14:36
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0