En Gång Till

Precis när jag skulle stänga av datorn o hoppa in i duschen tidigare idag, så kom mamma in o undrade om jag hade lust att hänga med henne ut på en promenad/springtur så jag drog ut o sprang en gång till.. Men den här gången en aning längre :P
Ritkigt Skönt!
Så dagens motion är avklarad! :D


Ska nu ta o slänga bort alla grejer från golvet o lägga dom i gareroben.. Då syns dom inte o mamma ror att jag har städat,!  Haha, är man snart så är man ;)

Ska ut o hjälpa Felicia att flytta studsmattan också.. Och försöka övertala mamma till att vi måste åka in till stan idag o köpa ya  skor till moi, :) Får väl se hur det går.. ;P



Jag har nu kommit på att det är hur skönt som helst att ha träjan instoppad i byxorna! Fattar inte varför jag inte kommit på det tidigare, :D



Kyss',

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0