Snacka i tele med en idiot är roligt, xd

anne: Aj en bläckfisk!
jag: Va vart är du där det finns bläckfiskar?
anne: nej det va en bh..
jag: HAHA,!



jag: vet du, jag kan låta som en gris,!


anne: men asså du vet gurgla?
julia: gurgla? HAHA!


julia: men asså gurkla liksom..nej,jag sa fel!
anne: Haha! gurra till gurgla till gurkla, e höhö,!




Anne, du är helt sjuk i huvvet, o det är jag glad över -jag behöver liksom inte va ensam med det längre!! :D:D:D:D xd <3










haha, älskar dig, hjärtat !<3

Kommentarer
Postat av: Anne (;

Asså , HAHA ! Det där med bläckfisken , jag kom inte på vad det hette & ett tag trodde jag faktiskt att det var en bläckfisk :o <3

2010-08-12 @ 12:47:53
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0