Ey..,

Va inne i stan idag med mammsi, köpte lite grejjer, typ saker till skolan o sånt, (SOMMARLOVET SLUTAR OM 1 VECKA!! HEMSKT!) och skulle köpt en ny väska också men den va slut? Hoppas det kommer in nya snart annars tänker jag göra så att accent går i konkurs ;)

Gick förbi Fanny o Tilda, o det blev ett litet kramkalas ;p Saknat Tilda grymt mycket, inte träffat bruden på typ 3 månader :o

Sakerna ((:

Skor, accent




Tröja, Indiska

Köpte också, kalender, penfack, paraply, strumpor, nån slags korg som man ska ha i garderoben,?   aa, o väskan ska jag väl försöka få tag i nästa vecka då, innan skolan begins again :p




Förresten så har "ey" blivit mitt nya ord som jag numera andvänder konstant ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0