Färdigmålat!

Dåså, då var väggarna färdigmålade! Riktigt skönt!
Sitter o väntar på att färgen ska torka så att jag kan flytta tillbaka alla grejjer som står mitt på golvet till sina vanliga platser..  Orkar inte ha en säng stående mitt på golvet så att så fort man ska gå nånstans så krckar man med den ;) Kanske är det jag som är klumig? Eller så är det inte det, x))


Rotade igenom garderoben lite snabbt för att hitta en tröja som jag kunde måla i (eftersom att färgen på något mystigt sätt alltid hamnar  på mig istället för på väggen? xd) och hittade en tröja som jag fått av Sophie.. En tröjja som jag skulle ha på mig när texten passade, och jaa, texten passar inte än, men jaa man vet ju aldrig?, X)

SNYGGASTE TRÖJAN, x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0