Fikatajjm

Godmorgon! :)
Det är väl vad jag skulle ha sagt vid den här tiden i vanliga fall, men inte idag.. :P Nu är det god förmiddag!
Vaknade 09.08 som vanligt.., Vaknade exakt samma tid igår o i förrigår.. Skumt,? ;s
Men iaf, gick upp, käka frukost, kollade på gammla serier, -me like! :D

Och nu blev det dags för fika! Frukost o fika är det bästa målen på heelaaa dagen :DD Gott Gott!
Så idag blev det kakor, muffins o Latte.. Jag är helt enkelt ett frukost o. fika freak ;)

Latte, muffins o kakor (y)


Sitter nu o laddar upp för att bli sjukt laddad för att börja måla mina väggar igen ;) Och det bästa sättet för att bli taggad för nåt är att äta, (HAHA) och dunkande musik! :D

(LUKAS BERGQUIST: Tack för att du köpte ny mobil så att du inte kan andvända dina högtalare längre (; )
Dom högtalarna stå SÅHÄR bra i mitt rum o dunkar SÅHÄR bra musik just nu - Lady Gaga, Monster Helt klart bästa låten som gjorts ! :o KÄRLEK TE' DEN (a)





Kyss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0