Första Skoldagen - CHECK!

Första Skoldagen är numera avklarad.. Eller skoldag och skoldag kan man väl inte säga.. Va ju bara upprop o träffa klassen i klassrummet en liten stund :)
Men imorgon börjar 9:an PÅ RIKTIGT!!

Kan inte fatta att det faktiskt är sista året i grundskolan som ju nu påbörjats.. Jag sa det till mina kompisar typ 1000 miljoner gånger idag att "Det är ju helt sjukt! Fattar ni att vi börjar nian?"
Shit!
Nu börjar allvaret!

Iaf när 'skoldagen' va slut åkte jag med mamma och käkade och sen blev det en väldigt snabb snabbis in på accent och köpte ny väska :P

 
Bild tagen med cp dålig webcam, ;P





KYSS' ((:


Kommentarer
Postat av: Anne (;

Varför ska du alltid ha snyggare väskor än mig ? ;'( <3

btw får du ha datorn nu ? <3



sv; jo, men så måste dt ju vara :o <3

2010-08-25 @ 19:44:30
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0