Fredags kvällen :p

Tack alla underbara människor för fredagskvällen! Bästa kvällen på länge,! :D


~En kväll som var grymt mysig ~En kväll med underbara personer ~En kväll som jag aldrig glömmer

Jag och Anne träffades vid halv åtta nånting och drog ganska snabbt till Donken' för att vi va sjukligt hungriga.. Benjamin hänkade också.. HAHA!
Under den halvtimmen på Donken fick han typ veta mer om anne's och mitt liv än vi egentligen vet själva, typ.. HAHA! x)  Men så går det när man glömmer att det sitter någon mittemot och lyssnar på vad man säger :p

Sen drog vi oss tillbaka mot LO.. Typ satt och snacka i nästan två timmar med Benjamin.. Mysigt Mysigt ;) Höhö,!


Förlåt alla människor för att jag gjorde er typ as arga..
Tack Anne för hejdåkramen, den betydde nåt så sjukt mke just då :)










        


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Hejdåkramen ? :o <31

2010-08-03 @ 10:06:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0