Godnatt till världens sötaste!

Har nyss sagt godnatt till världens sötaste pojkar (a)  Benjamin och Jonathan sover över här inatt..! Mysigt Mysigt, :)    Så just nu har jag en sovande fyraåring på en madrass i mitt rum -Jonathan :) Innan jag lägger mig när det nu kan bli så ska jag bara ligga och titta på den söta sovande ungen, ((;    

 Han är minsann kille och får sova hos mig! Och till & med i mitt rum!! Hmm, varför får inte andra killar (som inte är fyra år och min kusin) också göra't? ;) Höhö,!



Håller på att  fixa en ny design så får se när den nu kommer upp :P ~När jag är klar antar jag ;) Höhö, julia-humor på hög nivå! :DD


Vet inte riktigt säkert om jag kommer hinna blogga imorgonbitti nu när pojkarna är här och så, så tänkte skriva lite om planerna för imorgon.. :))

~Förresten så har min fot 'somnat' ,så att det liksom 'kittlas' i benet, u know?~

Planer inför morgondagen"
~Blir antagligen väckt av Jonathan vid sju imorgonbitti! Tidigt tidigt..
~Göra iordning matsäck (?)
~Klockan 10.33 går Lännakatten av stapeln och den ska hinnas med :)
~Hoppa av lännakatten i Marielund.. Fika där och ha det busigt och mysigt :p~
~Åka hem med lännakatten igen! :D


Lär bli en grym dag.. och även sista heldagen som Benjamin och Jonathan är här.. De åker på måndag förmiddag skulle jag tro :/ <3

 

 

 

 

Skriver mer imorgonkväll om jag inte hinner imorgonbitti ;)

Kyssen' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0