HATA REKTORN!

Jag HATAR rektorn,!
HAN ÄR JU HELT CP I HUVVE :o

Kan inte ens fatta en elevs vilja? Kom igen, en rektor ska väl ändå kunna sätta sig in i en elevs situation? Men nej nej, det går inte.. "Du måste fylla i lapp, och vi gör INGA snabba byten!"  och "Men jag tror inte att du kommer få byta för nu har vi dom här grupperna!!"

Jag förklarade till och med varför! Och till råga på allt så överdrev jag lite grann också för att allt skulle låta mycket mer allvarligt än vad det egentligen var.. Men inte då heller..  SUCK! 

Men jag gjorde som rektorn sa och gick till kansliet och hämtade en lapp om att byta grupper.. Och nu har mamma fyllt i och skrivit under också! NAJJS!

Vems vilja av gruppbyte:        Förälder        Elev        Lärare
Jag: Snälla mamma, kan inte du stryka under både elev och förälder så låter det lite allvarligatre än det är och då kommer jag säkert att få byta grupp!
Mamma: Jaa, okej då..


Haha, min mamma är bäst.. Men eftersom att rektorn suger så kommer han säkert inte godkänna mitt gruppbyte men då kommer jag och ska skälla ut honom! Så det så.. HAHA, fett kul att vara lite bitchig mot rektorn! :D

Hejdå alla fina klasskompisar och alla andra..       JULIA BERGQUIST GONNA BLI RELIGERAD!






Sorry för sjukt rörigt och dampigt inlägg.. Men har man damp så har man, HAHA ;) Den du anne nu behöver du inte övertyga mig längre ;) HAHA!

Kommentarer
Postat av: Sara S

Hihi , du är rolig du Julia ;D <3

2010-08-27 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0