JAG ÄLSKAR MIN LILLASYSTER!



Sophie Eriksson, du betyder så sjukt mycket!
Vi har gått igenom allt tillsammans - bråk, lycka, gräl, idiotiska pojkvänner och jaa, allt annat som man någonsin kan gå igenom..!  Och vi har så sjukt många minnen tillsammans !<3




du är min lillasyster och bästavän och det är jag sjukt glad över..!




Det har funnits stunder jag inte vetat vad jag ska göra, då har jag ringt till dig och du har kommit med lösningen..

26 november 2009.. Det var en torsdagskväll.. Om jag bara hade lyssnat på dig den kvällen så hade kvällen inte slutat med att vi båda två satt och grät i en trapp bakom konsum..
Det var helt seriöst värsta kvällen i mitt liv.. Men du fanns där och stöttade mig, trots det jag gjorde.. Jag svek dig nåt så sjukt den kvällen.. När du sprang bakom mig och skrek på mig att vänta så sket jag i det.. När du gick efter mig och grät.. Men jag bara vände snabbt på huvudet och skrek tillbaka "Jag har inte tid" och sen fortsatte jag att gå..
Men trots det satt du och kramade om mig medans jag grät mot din axel en halvtimme senare.. Och du sa att allt skulle bli bra och att det skulle lösa sig ;)
Och det är jag så sjukt tacksam för.. Att du förlät mig!



TACK! ♥

Sophie Eriksson ~ jag älskar dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0