JAG SKA BLI MÅLARE!

När jag målat över texten o det som skulle övermålas märkte jag att det va grymt roligt att måla! :o 
Så jag började måla min randiga vägg också.. :) Ville ha även den helt rosa.. Men icke, mamma kom in o det blev inget med att hela väggen skulle bli rosa.. "Jag tycker det är fint sådär!" va va hon sa till mig när jag sa att jag ville måla väggen rosa. "Men jag tycker inte det är fint med en randig vägg!!" Men jaa, hon tror ju seriöst att hon bor i mitt rum för det väligt fina svaret mn fick blev "Nej, men jag tycker det är snyggt, o det är jag som bestämmer! Du målar inte väggen rosa!"
Så min vägg är fortfarande randig men än aning mer rosa än förut iaf, me like! :D


Målarfärg luktar gott,
Det är roligt att måla
JAG SKA BLI MÅLARE!

Hmm, får väl se hur det blir med det.. Men jag ska inte hyra in några målare när mitt hus ska målas, för det ska jag göra själv :D Haha, eller utvändigt får målarna ta över.. (För sån färg luktar inte lika gott som vanlig väggfärg :D) Höhöh, invändigt tar jag helt klart själv! Haha,!


Mamma, jag ska ha min vägg helt ROSA vad du än säger.. Men kom ihåg, jag vinner alltid! :D HAHA!




Kysss'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0