Kålmården

Kom hem från kålmården igår :)
Va riktigt mysigt där faktiskt. Däremot red jag inte på en elefant.. Liksom elefanter är stora!! Asså jag visste att dom va stora.. Men SÅ stora? Haha, och dom bajsar ju typ kokosnötter! HAHA!

Gick runt på kålmården hela dan men jag blev sjuk.. Som vanligt när jag är på djurparker. Vet inte varför men jag fick feber, frossa, ont i halsen o allt sånt shit.,.. Men nu är jag frisk igen ;) Hoho,!

Åkte Safari-nånting (kommer inte ihåg vad det hette :P) och när vi kom till lejonen så stod ett lejon o pissa.. HA-HA-HA! Tänk om vi människor liksom kunde kissa så.. ;) Haha, liksom lyfta på svansen och skjuta iväg pisset,
känner att det  blev ett kiss&bajs inlägg nu ;) Men men, thats me, haha ;P


The Famiy :P

Det fulaste djuret på jorden -strutsen Haha!



Lukas






Bamse & Felicia

Jag & Lukas, höhö

Pappa, Felicia, Lukas & Jag



Den jättestora syskonskaran Bergquist



Kommentarer
Postat av: Anne (;

såg ju ut som ni fick det mysigt ändå gumman <3



sv; haha , rockringen blir inte ledsen då ? ;o :( <3

2010-08-23 @ 22:07:34
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Anne (;

såg ju ut som ni fick det mysigt ändå gumman <3



sv; haha , rockringen blir inte ledsen då ? ;o :( <3

2010-08-23 @ 22:07:37
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0