Mina Favoritpojkar (y)

 Hemma igen! :D

Gick skitbra med bilen och allt fix och trix långt där nere i Sverige.. :)
 Igår kom vi hem med en ny bil!! ~ Chrysler Pacifica ~      Skit fin faktiskt :)

  



Imorse blev man väckt halv elva av en skrikande fader och lillebror :) Dom spelade tydligen nåt spel på Lukas nya mobil, och pappa höll på att förlora ;) Höhö!     -En vanlig morgon hemma hos familjen Bergquist ;)

Blev iallafall bara att äta frukost och på med kläder för att sen åka ner till mammas jobb och åka med henne in till stan för att hämta mina favoritpojkar :D Felicia hängde också med! :)


Halv två kom pojkarna med tåget och allt bus började :) Skulle in på en mataffär innan vi skulle hem.. Och så mycket har jag aldrig sprungit runt på Coop Forum förut :P
Benjamin & Jonathan blev som galna! Dom sprang runt hur mycket som helst och busade och hade det väl antagligen jätte kul när både jag och Felicia springer efter helt andfådda men hinner inte med dom ;)

Mina favoritpojkar är alltså mina kusiner för dom som inte vet vilka Benjamin och Jonathan är :) (Inte denna Benjamin jag och Anne var med under EUK!!)

Just nu sitter pojkarna hemma hos mormor och är otåliga och bara väntar och väntar på att deras älskade kusin Julia ska komma och busa med dom ;) Höhö, nejdå.. Men jag börjar bli lite otålig.. Vill ju träffa dom nu efteresom att jag bara träffar dom typ tre gånger per år! :o


Så nu blir det att cykla så fort som möjligt till mormor och pojkarna med Lukas för mera bus! :D

 

 

 

 

 

Skriver mer när jag kommer hem igen :D

 

Kyss' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0