Sista Dagen i Det Fria

Idag är absolut sista dagen på sommarlovet.. Sista dagen innan man ska börja gå upp tidigt.. Sitta i skolan och lyssna på en lärare som snackar historia eller matte.. Och även sista dagen när lunchen serveras när jag vill och att jag får den lunchen jag vill.. - det vill säga INGA broskbullar eller nötförsbiffar med broskbitar!!    EEuuooww!

Men känner mig ändå ganska taggad för skolan :D Blir ju sista året i grundskolan så det blir nice ;) Sen blir det gymnasiet och då blir man ännu lite friare.. :D
Blir ju att träffa alla kompisar igen också HÄRLIGT! ;D


Vet inte vad jag ska säga mer så hejdå, Haha


Och bara så att alla vet så saknar jag Benne mer än määääst :o <3



KYSS' ;) 


Kommentarer
Postat av: Anne (;

du kan flytta ihop med mig när vi börjar tha gymnasium ;) <3



sv; tyvärr är det ju inte rockringen som förhindrar saker & ting :o <3

2010-08-24 @ 22:07:55
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: Benne

Nice.

2010-08-26 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0