Skåne Idag? :o

Kanske drar iväg till Skåne lite senare idag.. Jag, mamma och pappa..  Kommer hem imorgonkväll om det blir så att vi åker idag :p Lite smått onödigt sådär..  Vi ska ut på biljakt, hoho! Eller jaa, vi ska leta rätt på en ny bil till våran family :P
Och eftersom att mina småsyskon inte kan sitta still i bilen i sju timmar bara för att kolla på en bil och sen nästa dag åka hem sju timmar igen.. Så ska dom få vara hos kompisar och ha det roligt medans jag ska sitta i en varm bil med mina föräldrar som håller koll på varenda skitgrej jag gör?
Orättvist? Nej inte det minsta!! :o Puh!
Jaja, slipper syskonen iaf :)

Men ja, inte helt bestämt om vi åker idag.. Kanske blir på Fredag istället.. Men då, då ska jag minsann sova hos mormor för i helgen SKA jag vara hemma.. Så är det bara!! ;)


Ska försöka få mamma att färga mitt hår idag innan (om) vi åker :p

¨

Kyss' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0