Tänka.. Fundera.. Undra..

I Fredags lovade jag både Benjamin och Anne att jag nån gång i mitt liv skulle sova 20 timmar och leva 4 timmar..

Det höll jag nästan igår..

Jag låg 18 timmar i min säng, med undantag för att gå på toa och äta..

Och arton timmar är ju nästan tjugo.. Right? Haha, snacka om att slösa bort sitt liv, x)

Visseligen så sov jag inte dom arton timmarna jag låg i min säng.. Jag bara låg och tänkte.. En hel dag låg jag på samma ställe och bara tänkte.. Från klockan 11.15 - 19.30.. Och under dom tio timmarna som ´jag sov vaknade jag hur mycke som helst och låg en halvtimme och bara tänkte och sen somnade jag om.. Mitt dygn bestod i storts sett av att tänka..

På en hel dag av bara tänkande borde jag ju tänk på en massa.. Men jag tänkte bara på en grej hela dan.. Och det var fredags kvällen.. Jag gick igenom hela fredagskvällen i mina tankar säkert tjugo gånger.. Jag tänkte, funderade, undrade, tänkte lite till, funderade ännu mer och undrade mer än jag aldrig undrat förut men fattade ändå inte varför allt blev så fel..
Varför allt blev som det blev? Varför alla blev som dom blev..



Men ju mer jag tänkte, funderade och undrade blev jag mer säker på att det var rätt..! Jag förstod att det är det här jag har väntat på i hela mitt liv.. Nu är jag helt 100% säker och det känns grymt bra !! :D



(Jag har nu förstått hur Sophie känner)  Inte riktigt just det som var poängen,men Sophie när du läser det här, så vill jag säga förlåt.. För jag trodde att jag visste hur du kände.. Men det gjorde jag verkligen inte.. Men nu vet jag.. Och jag säger förlåt för allt jag sa som inte gjorde något bättre.., Jag älskar dig hjärtat!





                                   Behövde bara skriva av mig lite.. :p


Kommentarer
Postat av: sophie.

jaa.. du förstår nu, o du vet att ja kmr lyssna?

jag älskar dig också gumman. sjukt mkt.

Och du kmr kalra det, det är bara jobbigt just nu ? ja lovar dig, o bara snacka me mig o mdt e ngt..<3

2010-08-01 @ 22:42:02
Postat av: Anne / A.C (:

Vad har hänt ? :/ <3

2010-08-03 @ 10:08:21
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0