Tisdag :)

Hejsan allahopa ;)

Tisdag idag.. Sista augusti idag.. En grymt rolig dag idag.. Helt enkelt en bäst dag idag ;)

Typ riktigt chilla lektioner.. Och typ för första gången i mitt liv så satt jag tyst och lyssnade hela kristendomslektionen och tyckte den var bra! Det ska jag säga, att det händer INTE ofta :o

Sen typ var det massa lektioner och dagen flöt på ;) Tillslut blev det lunch och när jag och Anne är påväg till matsalen så säger anne och pekar på några killar som står på andra sidan gatan som låg typ 20 meter framför oss..

Anne: Julia, titta där är Benne..
Jag: Vart?
Anne: Eller nej, jag såg fel, eller nej det gjorde jag inte alls. Eller jo, det är han. Eller är det han, nej det är det inte.. Eller vänta, det är han, eller nej, jo men jo, jo titta nu ser jag, der är han!
Jag: Du gör min förvirrad! Ser du han eller ser du han inte?
Anne: Jag ser han.. Han står där.. På andra sidan vägen..
Jag: Men är du helt dum i huvudet eller? Det är ju inte han, det ser du väl?
*Vi kommer lite närmare*
Jag:
Ojdå..
Anne: Hah! Sa ju det!

Så jaa, det va Benne som stod där ;) Har inte träffat han på sjuukligt länge :o Så grymt kul att träffa han igen (y) -Även om det bara blev typ 5 minuter ;)


Sen bara flöt resten av dagen på och när den va slut så väntade jag o anne ett tag på Sara som slutade 20 minuter senare än oss.. Åkte buss med dom två snyggingarna och när vi kom till stan så drog vi till donken för att vara onyttiga o satte oss o tog varsin hamburgare..

Sen bussen hem med Sara :)
Träffa Michis o Jossan, o Lina på bussen också, Trevligt Trevligt ;) <3



Idag har anne lekt arab o muslim o allt sånt shit ;) O jaa.. x)






Jag o Sara :) <3

KYSS'

 


Kommentarer
Postat av: Anne (;

Bara för att jag är den snyggaste kamelskötaren ever :o <3

2010-09-02 @ 19:37:43
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0