Tummen upp för syster :D

Nu har jag och lillasyster Felicia spenderat hitills av dagen tillsammans :)

Helt sjukt att en 9-åring  kan vara så rolig ;D Kan ju inte sluta garva åt hennes konstiga upptåg.. Haha!

Just Nu: '
Felicia: ..inte sluta garva åt hennes konstiga upptåg.. Hehe, upptå xd

Felicia: Gaah! Jag skiter på mig!! Haha, det känns som om de är blött! Haha det håller på att komma ut en korv..!

Hon är helt konstig och jag har dålig humor så jaa, jag garvar åt henne all the time (y)
Vi har typ inte haft nåt liv så vi har ritat, haha! Riktigt mysigt faktiskt (y)


Men snart blir det movie time (a)  ~Brudens bästa Man Mys mys (a)



Och andra lillasyster, är riktigt busig idag.. Gör inget dumt nu Sophie lilla ;) Haha! Jaja, det blir nog bra (: <3 Höhö!



Jag och lillasyster nu.. Osminkade och fina ;p






Kyssen ' <3

Kommentarer
Postat av: lillasyster.

N E E E J (:

ja ska bara kolla på honom, : ooo

här kör vi Katten G ! ;)) <3

2010-08-02 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0