.

Scha Scha Bloggen :D

Sitter fortfarande i sovtröja o hotpants trots att jag vaknade för 4 timmar sen.. :P Ska väl snart börja fixa, min buss går in till stan om typ tre timmar o den bussen måste hinnas med!

Måste ringa Anne också, men jag vet inte om jag vågar ringa? Tänk om hon sover fortfarande.. Det är nåt som hon verkligen skulle kunna göra och sover hon o jag ringer o väcker henne när hon så fridfullt drömmer om han så är jag ganska så mycket död! ;) Hehe.
Nej men, får väl ta o ringa iallafall.. Så blir det inga mer inlägg idag så vet ni att Anne har dödat mig, höhö! :D




Update: Anne sov inte och jag lever fortfarande ;) Höhö, :D

Kommentarer
Postat av: Anne (;

Höhö , du lever , jag är vaken & jag drömde faktiskt om HAN :o <3

2010-08-20 @ 13:55:23
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0