Ändrade Planer

Godmorgon! , :)

Nyss vaknat känns det som, men har varit vaken ett tag.. Tiden går fort när man sitter vid datan :p HAHA!

Skulle egentligen åkt med Sophie till hennes sommarstuga idag, men det skulle tydligen blir dåligt väder så det blev ändrade planer och jag hänger med dom nån gång i veckan istället, då blir det SSOOOOLL ! :D Mysigt mysigt, har ju inte varit där på nästan ett år, och jag saknar udden sjukt ! ;/  Så just nu ör det mycket längtan att komma dit ;)

Idag blir nog bara en lata-sig-dag Ganska skönt faktiskt.. Jaa, vet inte vad jag ska skriva, som vanligt ;) Men om typ två veckor eller nåt är det euk och det ser jag fram emot, brukar ju var lite kul :P 



                        Right now ;)


  Kiss n' Hugh ! ;*  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0