Årets första getingstick.. SUCK!

Fick årets första getingstick för en dryg timme sen.. SUCK!  Måste vara allergisk eller nåt sånt, har fortfarande ont i foten, där idioten stack mig, och den har svullnat upp. Har aldrig hänt förut, har typ fått ont i tio sekunder och sen har sticket gått över.. Men det var förr i tiden det, nu har tiderna ändrats och så också mitt emunförsvar mot getingar.. HAHA! Vart fick jag det där ifrån? HAHA!


din hemska lilla varelse.. INGEN VILL HA DIG! DÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!




Dagen har mest bestått av att läsa, (jag som inte brukar läsa har hittat en sjukt bra bok, som jag knappt kan lägga ifrån mig, men konstigt nog sitter jag här istället för ute, med näsan i boken.. :P) sola, bada, o käka..
Hade lite vattenkrig tidigare idag också, men det var grymt tråkigt.. Lukas, min lillebror, sprutade på mig, och sen sprang han in i huset där mamma inte blev särskilt glad om man sprutade.. Så det var helt enkelt bara jag som blev blöt och han kom ut, efter att jag inte pallade springa med en vattenhink som inte tjänade någonting till, helt torr :O, Och ni som känner mig kan nog lista ut att irriterad var bara förnamnet på vad jag var :P 


Ikväll, eller om en och en halv timme egentligen.., är det middag hos mormor o morfar (: Hamburgare eller nåt sånt, tror jag, MUMS! :P




Kommentarer
Postat av: Elin;)

Vad du var mordisk mot den lilla getingen då;)

2010-07-14 @ 20:36:06
URL: http://legallyelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0