Bilder från i lördags :P

Tjabba! :D

Tänkte att jag skulle slänga in bilderna från lördagskväll som spenderades med Frida, Sophie och Theres :)
Var första gången jag träffade Frida och Theres faktiskt.. Frida hade jag lärt känna via internet och Theres visste jag knappt existerade, men det var riktigt sköna brudar :) Vilket gjorde kvllen ännu bättre än vad den skulle varit ;)

Jag, Sophie, Frida, Theres påväg hem från Gränby C.., Vi lyckade faktiskt
att cykla FYRA personer på EN cykel..! Eftersom att ingen ville gå
så kom nån av oss fyra (kommer ej ihåg vem) på att vi skulle cykla
allihopa på Theres cykel.. ;)
Theres stod upp och trampade och styrde..
Frida satt på sadeln och hade hand om handbromsen ;)
Sophie satt så långt in på pakethållaren hon kunde..
Och jag satt längst bak och för att inte ramla höll jag i Sophie och Frida så hårt
jag kunde.. HAHA!

Om ni nu orkade läsa hela beskrivningen på vad vi gör på bilden, kan jag ju säga att det fick ni helt på köpet.. ;)


Frida, Sophie och Theres.. :)

Två videos från kvällen :) När vi var påväg hem från Gränby C så började två små skitungar jaga oss och ta kort och allt.. (Frida och Sophie cyklade o jag och Theres sprang) Jag blev seriöst sjukt rädd.. :S Jaa, det hör ni på videon när jag springer och skriker på Frida..! HAHA! WAKA WAKA ! :D <3



Tack tjejer för en helt underbar kväll..! MINNEN :D Älskar er !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0