Dagarna (;

Hallojsan (:

Sov hos Maria H. med Anne i onsdags.. Riktigt mysigt!
Va på EUK hela kvällen, började väl dra oss mot Maria vid ett nånting ;) Sjukt läskigt att gå till Salabacke ensam med Anne..! Turkarna var läskiga, och kärringen också!

Citat från när vi gick till salabacke, (Kommer nog bli en hel del citat i detta inlägg)
Anne snackar om rökning och jag fattar som vanligt inte ett piss..
Anne: Liksom, titta en farligt människa!
Jag: Va? Vart då?
Anne: Och sen bah; du är okristen!
Jag: JAG TROR PÅ GUD!!
Haha, jag fick panik när anne sa 'titta en farlig människa' och jag kände att jag skulle dö just å och behövde komma till himlen, 'jag tror på gud' HAHA!
Anne och jag sitter i sängen hemma hos Maria och diskuterar leverfläckar..
Anne: Vissa leverfläckar kan man ju få under sin levnadstid
Jag: Man får leverfläckar när man solar..
Anne: STRULAR ?!

Vi skulle käka nattmacka..
Anne: Julia, du har tomat på tanden..
Jag: Ja, jag vet, det är tomat.

I Torsdags vaknade vi vid 11 av att Maria's femåriga dotter Amanda ville komma in i sitt rum (där vi sov) och leka..
När Maria hrde av oss att det denna kvll skulle vara ungdomsöppet på området så fick vi sova hos henne en natt till :) TACK MARIA!
Sen satt vi bara vid datan heelaa dagen, eller till typ fem då vi gick och gjorde spaghetti.. Vi käkade säkert ett halvt kilo spaghetti var :o
Drog sen vid sju ungefär till Årstahallen för att inköpa lite godis och sen vidare till LO för att gå på festivalområdet när det var öppet för ungdomarna! (:
Vid typ tolv träffade vi Benjamin och Gurra satt och snacka med ett tag sen blev visst jag och anne fega? HAHA!

Efter ett tag började vi bege oss till Maria och boysen följde med. Sjukt bra eftersom att varken jag eller anne egentligen vågade gå själva till salabacke.. ;)
Och bara så att alla vet så lever Anne och inte uppäten av Gurra som jag och Benjamin trodde ett tag ;) HAHA!

Vid halv tre stod jag och Anne i dörren till trapphuset där Maria bor och försökte överväga om vi skulle gå upp till lägenheten, gå på toa och sen komma tillbaka till tha boys eller om vi skulle gå upp till lägenheten, gå på toa och sen lägga oss och sova.. Med tanke på hur trötta vi var just då så valde vi det sistnämnda och gick och la oss :) Eller egentligen kan mna väl knappast säga att vi gick och la oss eftersom att vi låg och snackade till typ halv fem - fem nånting ;)

Sen vaknade vi av Annes mamma som ringde och väkte oss klockan tolv, vi käkade frukost och sen tog jag bussen hem och det är här jag sitter nu :p Ska om ungefär en halvtimme ta bussen in till LO igen för att gå på nattmötet och träffa roliga personer ;) Höhö!, :D

Ni får några bildre idag, hinner inte ladda upp resten nu, så dom kommer imorgon :p






Kyss'

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

2010-07-30 @ 21:06:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anne / A.C (:

Haha , jag ser ut som en mupp ! xd <3

men asså aa , tyvärr tror jag inte att gurra nånsin kommer käka upp mig :( <3

2010-07-31 @ 15:30:23
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0