det är REDAN första juli.. :))

Ny design :)) Och den här gången listade jag själv ut hur man gjorde allt :DD  *STOLT*    
Tihiii, :)
Kände att den andra designen var lite för mörk, ville ha något mer ljust o sommrigt ;)

För någon timme sen ringde en barndomsvän till mig :) Har inte haft någon kontakt med henne på ungefär två år förutom några korta snack på msn..
Hon har bott i USA i tre eller fyra år nu, så antagligen därför vi tappat kontakten, men som sagt så ringde hon mig för en stund sen, kul att höra av henne igen! :))´

Är inte så jätte fint väder ute nu heller, bara ung. 15 grader och solen är bakom alla molnen.. ;// Har grymt tråkigt också, så någon som vill hitta på något, ring eller smsa!!


Ciao ! (((; <3

 


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Jag drömde om Moa i natt, usch ;s

Vaddå, är Ullberg i Sverige nu ? :ooo



sv: Haha , inte mig emot ;) Men asså, jag lovar att Gryt är såååååå mycket mer mitt i ingenstans än Almunge är xd <3

2010-07-01 @ 16:12:31
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0