Igår o Inatt ;))

Heej!

Filmen igår var helt awesome och sjukt läskig, HAHA! Typ mitt i filmen höll jag på att hoppa upp i mammas knä, usch vad rädd jag var vissa stunder, (typ hela tiden..) Satt och spände mig så gott som hela filmen och det känns otroligt mycket idag, mina axlar värker..!
Sen att jag inte kunde sova heller, undrara om det hörde till filmen eller nåt ?
Ungefär 04:00 inatt behövde jag gå på toa, men självklart vågade jag inte gå ner från garagevinden och in i huset helt själv så jag tände alla lampor som jag nådde från min säng, och ropade på min lillebror, haha! när han svarade och jag fattade att det var han och inte snubben från beckfilmen gick jag upp ur sängen och berättade för Lukas att jag behövde gå på toa, och underbar (*HOST*) som han är så följde han med mig in i huset så att jag kunde gå på toa..
Däremot när vi kom ut i garaget igen så skyndade Lukas sig före upp för stegen till vinden och jag blev så sjukt rädd eftersom att jag var ensam på 'nedervåningen' i garaget så jag tog upp närmsta vassa saken som fanns, vilket i det här fallet var en yxa! Den gick jag runt med tills jag gick och la mig igen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0