Ficklampa ?

Snackar i tele med Sophie nu :) Hon sitter ute i sin sommarstuga och saknar mig, naaw ! ;)
Varken hon eller jag hara nåt liv just nu, hon sitter och håller på med ett andningsrör som hör till ett cyklop, vet ni vad jag menar?
(Ett sånt här)
Och tog just sönder det, då hon utbrister;
Sophie: "Nej! Jag måste laga ficklampan!!"
Jag: "Ficklampa?"
Sophie: "Nej jag sa fel, jag menade röret..!"

HAHA! ;) Galet, :)

 

 

 

 

Men imorrn, ringer klockan på nio antar jag.. SUCK..! Då blir det att gå upp för imorrn kommer Sophie hem från stugan och hämtar mig, vi ska fixa lite i deras hus i Almunge - JAG FÅR SÄGA HEJDÅ TILL DET ;)  WIIIIIHOOOO! :D Sen bär det av till lägenheten, sen kanske träffa lite roligt folks, :D:D:D 
Slaggar där, så det kommer bli en helt underbar dag och natt :D (y)




Puuusssseeeen ! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0