Hemma IGEN,

Känns som om jag har varit borta en hel del av det här sommarlovet.. Har nog blivit ett och annat "Hemma igen" inlägg ;)

Åkte tåget hem igår vid två tiden och kom väl hem runt 19.00 nånting ;) Intresseklubben kan ju anteckna.. :p
Satt o snacka lite me farsan igårkväll också, han är i Bryssel ;o och i Bryssel finns choklad och jag gillar choklar, höhö!

Har varit as kul hos ´Moster, och min kusin är seriöst gulligast i världen?

En kväll när vi satt o käka midda;
Jag; Jag lovar, han kommer bli stekare när han blir äldre..
Jeanette; Japp, om jag får min vilja igenom så blir han det!
Jag; Ska du bli stekare när du blir stor Leo? Och kanske flytta till Stockholm?
Leo;
(som alltså är två år) ´NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Jag; Häpp, ska du bo kvar i dalarna då? Och bli dalarnas största stekare?
Leo;
NEEEEEEEEJ!
Lukas; Ska du flytta till Uppsala?
Leo; Jaaaa!

Höhö!

Tyvär har det ju varit pissväder kanska mycket, och Anne, jag kommer snart komma ikapp dej med att läsa böcker ;) HAHA!
När jag inte har sprungit runt efter Leo har jag faktiskt suttit och läst en bok..? Jag som hatar att läsa böcker, Haha!

Tack för veckan alla ! :D Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Fortsätt dröm lilla gumman ;) <33



sv: Dåligt självförtroende ? ;o

2010-07-11 @ 22:26:29
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0