Hos Moster (y)

Tjoolahopp ! :D

Sitter i dalarna hos moster och tycker att solen ska ta och titta fram istället för regnet.. ;)

Kom hit igår vid fyratiden eller någonting sånt.. Moster, hennes man och sötnosen till kusin, jag och syskonen drog till en strand en liten bit ifrån där dom bor och badade.. Såå skönt! Och igår var det nog rekordvarmt hittills i sommar - 31 grader! Tack Gud för AC ! :D
Hade jag levt för typ 30 år sen (eller då fanns inte AC va?) hade jag nog dött i bilen.. Taha! ;p
Riktigt mysig kväll igår också.. med film och glass, mmm...


Planer för veckan då? 
Stannar nog här i dalarna till på fredag skulle jag tro, får hoppas på lite bättre väder också.
Men nån kväll blir det girl night och boy free ! :D Kuligt Kuligt, tjejfilm och myspys (y)

Men nu blev maten klar, så ska käka, 



Kiss n' Hugh (y) 

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Ursäkta mig, lilla damen, men igår var det 40 grader i Uppsala. Den du ;) <3



sv: HAHA , aaa, men jag har redan börjat med bokläsandet. Har faktiskt börjat på min tredje bok nu, så du får kämpa för att komma ifatt ;) höhö xd <3

2010-07-04 @ 20:20:43
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0