Jag har blivit en senilkärring :o

Japp, jag är femton år och har blivit senil :o
Åkte med the family till Thun's för att köpa hårfärgningsmedel och sedan till Konsum för att köpa med mig nässpray.. Två saker som jag verkligen inte kan klara mig utan just nu.. Hårfärgningsmedel för att mitt hår har blivit solblekt så att det nu är mörkblondt så måste färga mörkare :) Och nässpray för att få min förkylning att ge sig.. :)

Men självklart så glömde jag ju att köpa båda grejerna..!
På Thun's blev det ett par örhängen, men hårfärgen kollade jag inte ens efter.. GLÖMSK GLÖMSK GLÖMSK..
På Konsum blev det en Coca Cola, och frågade inte efter nässpray.. GLÖMSK GLÖMSK GLÖMSK..

Får nog försöka få mamma att skjutsa ner mig till Konsum och köpa hårfärgsmedel och nässpray där.. Måste egentligen färga håret idag och nässpray behöver jag NU NU NU! Jag kan inte andas!! (bara så att alla vet liksom..)

Men nu blir det visst ännu mer problem.. Moster och hennes man kommer antagligen hit snart så att det blir lite fredagsmys med dom och en film, men då hinner jag ju inte färga håret!
Får väl försöka ta och lösa det här på nåt sätt.. Hmm.. *tänker så det knakar* HAHA! 



Örhängena som blev inköpta idag, De är egentligen ljusrosa men kameran
är bad ;)


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

as söta ju ;) <3

2010-07-25 @ 13:54:42
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0