Måndag,

Hejsan Hoppsan Alla Söta ! :)

Sov inte inne hos min moster inatt, utan ute i en husvagn med de andra familjemedlemmarna.. Men usch och fy vad kallt det var,! Så sov lite lite inatt, men de är väl bara att ta igen när man kommer hem, right?

Var lite bättre väder idag, lite mulet men ändå ganska skönt när solen kom fram :) Jag och Lukas målade mosters lada i några timmar på förmidda'n  och sen åt vi lite mat här och efter det blev det att åka och bada.. Eller bada och bada kan man väl knappast kalla det. Jag tog ett jätte snabbt dopp, var väl i vattnet i typ 30 sekunder sammanlagt,? Men men.. Blev ju alltså hemgång väldigt snabbt, mamma körde vilse och jaa,.. Så var det med det,


Känner att ´jag ska ta och vara lite social med alla dom andra nu,.. Kolla TV antar jag ;)
Kanske att det blir att se färdigt En Galen Dag i New York lite senare ikväll, började kolla på den igår, men hann inte se färdigt den innan det blev dags för sängen.. (:

Men nu blir det Rorri Racerbil (y)




Pussen,! (aa' <333

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sv: Fortsätt drömma lilla gumman ;) <3

2010-07-07 @ 14:37:52
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0