Snart: Duschen Lite Senare: Fanny Marie Leo

Hola amigos ! ;)

Ska ta och skynda mig in i duschen nu, och sen fixa mig lite snabbt, för efter det så drar jag och träffar världens bästa och mest saknade Fanny! :D
Måste vara ungefär två månader eller nåt sen vi träffades sist! Och det är ju allt för länge..

Just nu har vi inga speciella planer för vad som händer idag, men när vi två är tillsammans så kan ALLT hända, och jag menar verkligen allt! :D

Skriver antagligen mer sen om vad som hände på min och Fanny's galna dag, eller dagen kanske inte blir så galen? Den kanske blir helt normal? Who Knows ?


jag o fanny för ett halvår sen,








Skriver mer när jag kommer back, ;)      Pussen , <3


Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sv: Npe, jag lovar & svär att Gryt är värre - du skulle sett det xd <3

& ja, det var en HEEEEEMSK dröm !

2010-07-02 @ 20:06:35
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: FANNY

vi hade det bäst , älskar dej ! ,

galen dag blev det ... huhu

:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D::D:D:D ♥

2010-07-03 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0