:D

Nu så är dt ju så att jag måste säga några snabba (elr lite mer långsamma x'p) saker ; ((x

1. Jag kan NÄSTAN hela mitt kartprov som jag har till imorrn (och eftersom att jag är helt crazy och galen och allt vad det innebär så ringde jag till Sophie för att berätta att jag kunde mit kartprov, normal människa ? Och sen skulle hon säga dt till sin mamma också ? Hoppas Hoppas att hon inte gjorde dt, fett pinsamt x'p <3 )

2. Imorr'n är dt skärtorsdag och jag slutar tidiare än vanligt ! :D

3. Imorr'n är dt skärtorsdag och jag ska gå påskkärring me Sophie och Maxen ;p (hha, nejj du har inte kommit till fel blogg, dt här är en fjorton- snart femtonårings blogg, och inte en femårings (hde bara lust att förklara dt, förresten kan man ha parentes i en parentes ? jaja whatever ! x'p) som är glad att gå påskkärring x'p ) Så slut på parenteser ;)

4. Nejj, vad jobbigt nu måste jag komma på en fyra också, äh ! Vi skiter i fyran och säger godnatt, nu ska jag lägga mig tidigt igen, x'p som vanligt ;p men jag lovar att man faktiskt blir trött av att gå upp fem varje morgon och sen sitta i skolan största delen av dan, och resten av eftermidda/kväll som faktiskt äe kvar ägnar man åt plugg - så då kom mitt damputbrott ut på bloggen också ;)

(mitt finger äe en meter ifrån sophie's rövhål i verkligheten)
jaa, vi två och max gå påskkärringar, hmm, jag tror nog inte att
dt kmr gå så himla bra x'p



hade lust att ladda upp den här också så att alla som har tillgång till
internet kan få se vårat sanna jag x'p <3


Ciao! :) <3

Kommentarer
Postat av: FLORENCE

Sv: Hej. Jag kan göra en design till dig, men har några stycken på kö nu så det kan dröja någon vecka. Maila bilder och hur du vill att den ska se ut till: [email protected]



=)

2010-04-01 @ 16:40:33
URL: http://florencestyle.blogg.se/
Postat av: Anne / A.C (:

moa är ett sanna jag :ooooo

2010-04-03 @ 18:05:07
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0