GoDmOrGoN bLoGgEn ! :p

Gomorgon fina bloggläsare :p <3

Mamma kom och väckte mig för typ två timmar sen, och då va dt bara att gå upp för att gratulera lillebror Lukas ;p För han blir stor pojke idag, hela tretton bast x'p Och det måste varit den tråkigaste presenten i världen han fick av mej, men han blev glag :o fast dt va ju bra ;p Han fick ett par kalsonger !! x'p hha, shiiet, jag skulle blivit skit sur om jag fått nåt sånt av min storasyster, men han va nöjd och det dög, lixom jag har ju smak på sånt också, hha x'p lite ironi här x'd <3 Men ett grattis till lillebror iaf :) <3



Eftersom att jag mådde såpass dåligt igår så 'orkade jag inte gå till skolan idag - så jag tod bussen ist hha, julia humor här x'p hahah x'ppppp <3 nej, men ingen skola för mig idag ;( och idag är det textil och min  och annes tröjja skulle kanske blivit klar idag, elr iaf ett steg närmare klar eftersom att vi bara sitter och garvar på våra slöjdlektioner x'ddd
Men mår faktiskt lite bättre idag så ska försöka tagga till skolan imorgon :)
Jaa, vad händer idag, joo, det ska ju förstår kalasas för  Lukas ;p Det blir nog bara moster och hennes familj och sen mormor&morfar som kmr, men ändå dom ska antagligen käka mke gott där borta - långt bort - utanför min dörr ( som jag inte kmr få gå ut från för att ingen ska bli smittad ;( buhuuhu ! ) men men, sånt är livet när man är  sjuk hela tiden "/
Ska väl försöka lägga mig för att försöka sova lite nu också, har ju så himla svårt att somna, men försöka duger väl ? Får väl se hur dt kmr gå, så wish me good luck ! ;)

Kyss' ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0