i'm so happy happy i'm so happy happy :D

Hej Bloggen ! :D

Japp, idag är jag glad, vet inte varför eftersom att jag hade den längsta dagen i skolan idag och sitter just nu och ska börja plugga på ett skitstort (jah tycker iaf att det är stort) geografi prov på asiens karta, och dt provet sabbade allt så att jag inte kunde va me sophie, max och stefan, SUCK ! Så ja, jag fattar inte varför jag är så glad idag :D Som sagt skola idag och ganska nice lektioner ändå, först textil, sen chapel och vi fick fika - som va ganska äcklig om man frågar mig - men ändå, dt va ju fika iaf :) sen fortsatte dagen med geografi, ganska chill, sen språk, kristendom  - och jag kunde bibelversen ! wihoo ! :D Haha, våran magister brydde sig inte om att ge mig ett papper, men när jag sa att jag ville ha ett blev han sjuk förvånad. Nu resten av terminen så ska jag höja mina betyg och vi skiter i detaljerna, eller hur ? ;) och sen avslutades dagen med kemi. Jag har haft kemi sen i sexan och lärde mig idag hur man sätter på och stänger av en brännare x'd

jaja, nog snackat färdigt för min del, vad har ni gjort idag ? ;p <3


japp, jag va ju glad ;p <3

(bilden som skulle varit me inlägget igår kmr nu ;p )





Ciao! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0