Anne och Julia dag ((:



.. och sånna gillas alltid ! :D <3

Först textil och rektorn me anne, <3
sen istället för idrott gå runt lite i slavsta och flumma som ja vet inte vad me anne, <3
sen lunch me anne, <3
sen svenska me anne, <3
sen buss me anne, <3

det sistnämnda blev det inget av idag.. annars har jag faktiskt varit me sötungen heeela dagen förutom när hon va på toa och jag fick ****** röv i ansiktet ;o eeooow ! :S

Åkte till polishuset idag också för att fixa med mitt pass ;) Och seriöst det finns inget värre än att ta passfoto ;S <3  Asså ni vet i filmer när man 'efterlser' tjuven.. asså dom sitter där och ser helt allvarliga ut och bara stirrar rakt fram.. exakt så blev mitt passfoto..! Asså jag dööör.. fett pinsamt att visa upp det för såna här 'gränsvakter' eller det kanske inte ens heter så,, xd <3 Men aa, det va hemskt jalla fall (x <3

Anne och Julia i ett nötskal ! x) <3


haha, min sjukt fina teckning av anne, xd <3


taha, älskar dejj, BFF ! ;* <333'





HA-HA-HA ! Vi borde göra en dockusåpa (stavning?) 'två psykopatungars liv' xd <3


~ juliabbergquist ~

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

Älskarej mer ! ;D <333

2010-05-26 @ 09:45:46
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0